Translate

петък, 11 август 2017 г.

Най-лесната шоколадова торта "Наполеон"


След големия успех на Най-лесната торта "Наполеон", дойде време и за втория и вариант.
В тези топли дни не ми се вихри особено много около фурната и залагам на бързи десерти без печене. Лекотата, с която се приготвя и хапва тази торта е предпочитана от всички ни.
Така, че реших да ви предложа шоколадов вариант.
Получи се още по-вкусна.
Може би, защото този път ми помогнаха.


Толкова е хубаво, когато децата ни проявяват интерес към нашите хобита или работа.
Този път Рая, дойде в кухнята случайно, за да ме попита нещо, аз точно обръщах тортата и я заливах с глазурата. Тя пожела сама да я декорира, аз се зарадвах много и я оставих да прояви своята фантазия.
Така, че силно се надявам острите критици на тема декорация, да бъдат умерени в коментарите си... ;) 


Както не веднъж съм споделяла с вас, че за мен е най-важен вкуса на храната, визия е съществена, но всеки е мастършеф в кухнята си.
Тортичката е перфектна, ако сте хапвали другата и тази ще ви хареса.


Кроасани с любимия ви пълнеж и много шоколад, повече от вкусно, нали?


Ето и продуктите:
4- 6 бр. кроасани ( пълнеж по желание)
за крема:
800 мл. прясно мляко
2 бр. млечен шоколад по 100 гр.
2 с.л. какао 
60 гр. царевично нишесте

за глазурата:
100 гр. натурален шоколад
50 гр. млечен шоколад
100 мл. сметана или прясно мляко

за декорация:
различни видове захарни перли, звездички и др.

Приготвяне:


Ако желаете да видите снимки на етапите на оформяне, вижте рецептата за Най-лесната торта "Наполеон"!
Вземете подходяща тенджера за приготвяне на крема.
Сложете 600 мл. прясно мляко заедно с шоколадите и какаото.
В останалите 200 мл. разтворете нишестето.
Когато млякото започне да завира, сгъстете крема с царевичното нишесте.
Бъркайте непрекъснато.
Махнете крема от огъня и го оставете да си почине, до като приготвите купата.
Облепете дълбока купа за салата със стреч фолио. нарежете кроасаните на две ( хоризонтално) на дълго. Сложете на дъното на купата няколко резена, за да покрият основата.
Сложете крем. След това отново кроасани и отново крем. Повтаряте процеса, докато употребите крема и кроасаните. Добре е да завършите с кроасани, които да НЕ заливате, защото когато обърнете купата на следващия ден, тези кроасани ще са основата на тортата ви.


Покрийте купата с фолио и я сложете за една нощ в хладилника.
Следва обръщането на тортата. Вземете поднос, поставете го на купата и обърнете.
Внимателно отлепете фолиото от тортата.
Пригответе глазурата, като разтопите шоколада и сметаната и залеете веднага тортата.


Следва украсата, тя е изцяло по ваш вкус, може да я декорирате с плодове, захарни формички   ( като нас) или още шоколад.
Насладете се на прекрасния вкус с любимите си хора.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !